Betrouwbaarheid

Viore is sterk als het gaat om de vraag naar continuïteit.
Wij staan altijd voor u klaar 24/7.

Afspraak maken

Veel gestelde vragen

We hebben de meest gestelde vragen en antwoorden voor u op een rij gezet. Bel ons gerust als uw vraag er niet tussen staat:  088 58 000 58

Hoe kan ik mijn telefoon doorschakelen?
Doorschakelen is eenvoudig. Heeft u een enkele aansluiting, dan gebruikt u voor een analoge KPN lijn   *21 en voor een KPN ISDN2 lijn *210. Heeft u meerdere telefoonlijnen, dan kunt u de centrale laten doorschakelen. Ook kunt u uw mobiele telefoonnummer doorschakelen.

Activeren: zorg dat u de kiestoon hoort en kies *21(0)* gevolgd door het telefoonnummer dat u van Viore heeft ontvangen en u sluit af met een # (hekje).
Deactiveren: zorg dat u de kiestoon hoort en toets vervolgens #21(0)#.

Hoe kan ik mijn telefooncentrale doorschakelen?
Het doorschakelen van een telefooncentrale wordt beschreven in iedere handleiding van de telefooncentrale en is veelal ook via internet te downloaden. Mocht het u of uw telefoonleverancier niet lukken, dan zoeken wij het graag voor u uit.
Kan ik de telefoon zo doorschakelen dat Viore opneemt als mijn telefoniste het gesprek mist?
Jazeker. De instructies die bij de vraag ‘vertraagd doorschakelen’ staan, kunt u in dit geval opvolgen.
Hoe kan ik vertraagd doorschakelen?
Bij vertraagd doorschakelen wordt elke binnenkomende oproep na ongeveer 5x rinkelen doorgeschakeld naar uw telefoonnummer bij Viore. U heeft dus nog de mogelijkheid om eerst zelf de telefoon aan te nemen. Na 4 of 5x rinkelen gaat alleen nog de telefoon over waarnaar u heeft doorgeschakeld. U kunt ook uw mobiele telefoonnummer vertraagd doorschakelen.

Activeren: zorg dat u de kiestoon hoort en kies *61(0)* gevolgd door het telefoonnummer dat u van Viore heeft ontvangen en sluit af met een # (hekje).
Deactiveren: zorg dat u de kiestoon hoort en toets vervolgens #61(0)#.

Hoe kan ik naar Viore doorschakelen als ik in gesprek ben?
Bent u in gesprek en kunt u geen tweede lijn oppakken? Met *67(0) zorgt u ervoor dat dit gesprek bij ons uitkomt.

Activeren: zorg dat u de kiestoon hoort en kies *67(0)* gevolgd door het telefoonnummer dat u van Viore heeft ontvangen en sluit af met een # (hekje).
Deactiveren: zorg dat u een kiestoon hoort en toets vervolgens #67(0)#.

Ik wil alle doorschakelingen opheffen, hoe doe ik dat?
U zorgt dat u een kiestoon hoort op het toestel en kies ##002#
Kan ik meerdere telefoons doorschakelen naar 1 nummer?
Ja. U kunt onbeperkt (mobiele) telefoons doorschakelen naar uw eigen doorschakelnummer bij Viore. Elke inkomende lijn via dit nummer zal worden opgenomen met uw bedrijfsnaam en volgens uw script in behandeling worden genomen.
Wat krijgen mijn bellers te horen als Viore gesloten is?
Als u buiten kantoortijden de telefoon naar ons doorgeschakeld heeft staan, hoort de beller een standaard meldtekst dat het kantoor is gesloten. Bellers kunnen geen bericht achterlaten.
Kan ik mijn instructies voor de telefoonaanname door Viore tussentijds wijzigen?
Dat is geen probleem, een e-mail of telefonisch doorspreken is voldoende om uw wensen ten aanzien van de telefoonbeantwoording te wijzigen. U kunt een permanente wijziging doorgeven of een tijdelijke, bijvoorbeeld als u op vakantie gaat.
Hoe weet de telefoniste van Viore dat er voor mijn bedrijf wordt gebeld?
U ontvangt van ons een doorschakelnummer dat alleen voor uw bedrijf wordt gebruikt. Wij programmeren dit nummer in met uw bedrijfsnaam, zodat inkomende telefoongesprekken met uw bedrijfsnaam op onze telefoons zichtbaar worden. Ook het belscript met instructies dat we voor uw bedrijf hebben, verschijnt op het scherm van onze telefoniste.
Hoe snel ontvang ik een bericht van de door Viore aangenomen telefoongesprekken?
Wij verwerken al onze gesprekken real time en u ontvangt direct na ieder gesprek een telefoonnotitie, hieraan zitten geen extra kosten verbonden.
Kan ik mijn gespreksnotities naar een collega sturen?
Ja. U kunt elke gespreksnotie naar meerdere mailadressen laten sturen. Bijvoorbeeld naar uw secretaresse of algemene mailbox, maar ook naar externe leveranciers, zodat de vraag direct op het juiste adres komt om verdere afhandeling hiervan te verzorgen.
Wat kosten gespreksnotities per email?
Niets. Het rapporteren van gesprekken per email is inbegrepen in de gespreksprijs.
Wat doet de telefoniste van Viore als een telefoongesprek een spoedbericht is?
In principe worden bij de intake hierover afspraken gemaakt. Wij handelen vervolgens in overeenstemming met die afspraken.
Welke talen spreken de telefonistes van Viore?
Naast ‘ABN’ Nederlands en Fries kunnen onze telefonistes standaard gesprekken voeren in het Engels, Duits.
Wat is de looptijd van het contract bij Viore?
U kunt ieder moment van de dag aanvangen, dus u mag ook iedere moment van de dag stoppen met onze dienstverlening.
Kunnen de Medewerkers van Viore nog meer voor mij betekenen?
Jazeker. Wij beantwoorden niet alleen professioneel de telefoon, maar kunnen u ook diverse secretariële taken uit handen nemen. Denk aan correspondentie, afspraken inplannen, opschonen bestanden, contactformulieren nabellen, mailbeantwoording etc. Kijk hiervoor op onze website of neem contact met ons op voor de mogelijkheden te bespreken en een offerte van ons te ontvangen.
Vertel ons hoe u uw koffie drinkt dan informeren wij u graag over onze scherpe tariefstelling. Afspraak maken