Betrouwbaarheid

Viore is sterk als het gaat om de vraag naar continuïteit.
Wij staan altijd voor u klaar 24/7.

Afspraak maken

Medewerker Klantenservice

Vind jij uitstekende klantenservice het belangrijkste wat er is? Kun jij goed luisteren en snel tot de kern van een klantvraag komen? Weet jij bovendien van aanpakken en ben je oplossingsgericht? Wil je een bijdrage leveren aan het verbeteren van de dienstverlening van verschillende bedrijven in uiteenlopende branches? Dan ben jij de medewerker klantenservice die we zoeken. We zijn op zoek naar enthousiaste collega’s.

Wat gaat onze medewerker klantenservice doen?

Dagelijks ontvangen wij via diverse kanalen honderden vragen voor onze opdrachtgevers. Het gaat hierbij zowel om B2B-klanten (bedrijven, gemeenten, zorginstellingen, etc.) als B2C-klanten (burgers, woningzoekenden, debiteuren etc.) Jouw taak is het om deze te woord te staan via telefoon en e-mail. Doordat jij snel schakelt en resultaatgericht te werk gaat los je diverse klantvragen efficiënt en effectief op. In deze functie heb je contact met collega’s van alle andere afdelingen. Je bent een echte teamplayer; in ons team helpen we elkaar daar waar nodig.

Concreet bestaan jouw taken uit:

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt en jouw doel is vragen en opmerkingen in één keer juist en volledig te beantwoorden;
  • Beantwoorden van klantvragen per telefoon en e-mail in het Nederlands, Engels en Duits. De meeste vragen gaan over storingen, het aanvragen van producten en diensten en administratieve vragen, enz.;
  • Je ondersteunt klanten bij administratieve vragen en je draagt zorg voor een correcte verwerking conform de geldende procedures en richtlijnen;
  • Je werkt in een weekrooster, want het KCC is geopend van 08:00 – 18:00 uur van maandag tot en met vrijdag;
  • Na een intensieve, interne training start je met het beantwoorden van 1e lijn support meldingen;
  • Je verwerkt de input van mutaties en bent medeverantwoordelijk voor het optimaliseren van de informatievoorziening;
  • In roulatiediensten voer je ook receptiewerkzaamheden uit.

Jij beschikt over onderstaande ervaring en competenties

  • Mbo-opleiding minimaal niveau 3 richting administratie, commercieel medewerker, of soortgelijk;
  • Werkervaring in een klantcontactcentrum is een pré
  • Aantoonbare werkervaring met geautomatiseerde systemen in de ICT of klantenservice;
  • Klant- en service-georiënteerd;
  • Vriendelijk, beleefd, oplossingsgericht en probleemvoorkomend ingesteld;
  • Open en een groot empathisch vermogen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke taalvaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Duits en Engels. Het is een pré als je ook kennis van de Friese taal hebt;
  • Snel je draai kunnen vinden op het werk en in nieuwe situaties;
  • Goede kennis van alle basis Microsoft-Office producten, maar met name Excel en Outlook;
  • Flexibele houding ten opzichte van werktijden.
  • Je vindt het leuk om in een veranderende organisatie te werken

Wat heeft Viore te bieden?

  • Een vergoeding passend bij kennis en ervaring;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Korte lijnen en veel ruimte voor eigen initiatieven;
  • Dynamische werkomgeving in een hecht team waarin eigen ondernemerschap van initiatieven voor porocesverbeteringen zeer gewaardeerd worden.

Solliciteren?

Je sollicitatie, met motivatie en CV, zien we graag tegemoet via onderstaande button!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer
 

Vertel ons hoe u uw koffie drinkt dan informeren wij u graag over onze scherpe tariefstelling. Afspraak maken